9 marca 2013

5. Dear Spring, come back!




Sleveless shirt - H&M
Ripped shorts - Forever 21
Vintage slippers
Accessorize: 
butterfly earrings - travel souvenirs from Italy
hair flowers - H&M

Today's on: Sarah Brightman - Eden

"Did you ever think of me as your best friend?"
My piano's finally here <3 Why have I stopped playing in the past? No idea.
And WHY winter is still here? 
I like this kind of balance that surrounds me. The piano sound, fireplace shining, baking cakes, train travelling,  Good Saturday.

Besides, 8th March sucks. And my photographer is the greatest person ever.

___

"Czy kiedykolwiek pomyślałeś o mnie jako o swoim najlepszym przyjacielu?"
Moje pianino, w końcu tutaj <3 Dlaczego kiedyś przestałam grać? Nie mam pojęcia.
I DLACZEGO zima ciągle tu jest?
Lubię tę równowagę, która mnie otacza. Dźwięki pianina, blask ognia w kominku, pieczenie ciast, podróże pociągiem. Dobra sobota.

A tak poza tym, 8 marca jest do bani. A mój fotograf to najlepsza osoba świata.

My little masterpiece:


Your Z

1 komentarz:

  1. o rany, ale mi się ciepło zrobiło na serduchu! ♥ ciasto musi być wyborne. jestem z Ciebie dumna.

    OdpowiedzUsuń